Direktlänk till inlägg 30 april 2014

sorry):

Av Ida söderberg freiman - 30 april 2014 16:02

hej  förlåt att jag inte har gjort ett nytt inlägg på ett tag. eller snarare typ i 4 månader...hehe..

men nu är jag tillbaka..jippie... kanske. aja, idag är det onsdag klockan är 16.10  vi slutade idag 12.20 för det är ju VALBORGMESSOAFTON. eller hur det stavas. men jag Emilia och Agnes cyklade hem 12.10 alltså 10 minuter tidigare. men först åt vi pannkakor på skolan och sen hade vi rast. sen slutade vi. jippe. inanna lunchen så hade vi en lekiton som gick ut på att man skulle ta upp skräp på skolan. kul? /kommentera.

i morgon fyller min styvmor år. så vi kommer få alla hennes släkt nästan, och halva vår av någon konstig annledning.  och dem ska vara hos oss i 4 DAGAR.. help me. om alla ska få plats i my house så måste jag sova i min syrras rumi 4 NÄTTER. help me..  fast en bra nyhet är att vi har fått en yakutzie. eller hur det stavas. en bubbelpol kan vi kalla den.


<3<3<3<3 ha det så bra allihopa.ses snart puss och kram

ni får gärna kommentera vad ni ska göra i valborg/ maj.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida söderberg freiman - 10 augusti 2014 02:23

hej hej. jag längtar så sjukt mycket tills imorgon..gissa vad,ska på harry potter museeumet..ska bli såk kul...mamma och några kommpisar kommer och hämta mig med en husvagn. då ska vi åka till hpmuseeumet och sen på natten ska vi övernatta på kolmård...

Av Ida söderberg freiman - 24 juni 2014 11:11

hejsan hejsan. i lördags så tältadejag, tuva och lindai ett tält. och Markus, Henrik och linn i rtt annat tält.på kvällen typ runt 23.30..satt vi och pratade ideras tält.men sen såg linda en skugga utanför tältet.men vi trodde henne inte.sen kastade ...

Av Ida söderberg freiman - 23 juni 2014 19:27

  hej..det var väldigt längesedan jag la ut ett inlägg men jag ska börja igen. jag har hittat en VÄRLDS BTRA serie som heter pretty little liars.. den är så skjukt bra. min favorit är Emely och Spencer. den kan varalite läskig ibland men det är bara ...

sso

Av Ida söderberg freiman - 20 februari 2014 16:31


 

Av Ida söderberg freiman - 20 februari 2014 15:59

hej. här sitter vi fortfarande vid våra bloggar med bubbelvattnet. jag gick in och kollade på hur många som har kollat på min blogg. 7 styckern...jag är jätte glad. för det. nu tänker ni säkert men gud vad lite. men det tycker inte jag. för att jag b...

Presentation


hej, och välkommna till min blogg, den kommer att handla om vad jag gör på fritiden och sånt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards