Direktlänk till inlägg 20 februari 2014

tillträder förbjudet

Av Ida söderberg freiman - 20 februari 2014 14:27

hej. idag vaknade vi vid halv 12  eller emilias syster och hennes kompis väckte oss.  sen vid 12 åt vi frukost vi åt toeast och drack oboy...mums...  sen gjorde vi oss iårdning och gick ut och fota. vi gick till ett ställe som kallas för skärlkulla. när vi kom dit så tog vi några bilder. och sen så såg vi något konstigt. vi gick dit och kollade. vi gick på en åker. kanske inte var så smart  och ha på sig vita skor..när vi kom dit så var det en lång och gammal bro. vi gick över bron. sen när vi hade kommit till andra sidan så var det en skylt där det stog "till träde förbjudet" vi fick panik och sprang över bron igen. sen så lotsades vi som ingetting.  hahah sen gick vi och fota igen. sen började jag frysa och vi hade inget mer att fota så vi gick hem. på vägen hem så skrek vi" cola och ice tea" i en tunnel....haahh... det eka inte utan vi gjorde så att det eka.. sen sprang vi en bit. när vi nästan var frame skrek vi "bubblis och bloggis" och här sitter vi och bloggar medans vi dricker bubbelvatten.!  sen snart så ska vi äta mellis. tack att ni kollar på min blogg. och kom i håg att gilla och komentera. ni får också gärna säga till era vänner och familjen. så hörs vi i nästa inlägg. puss o kram  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida söderberg freiman - 10 augusti 2014 02:23

hej hej. jag längtar så sjukt mycket tills imorgon..gissa vad,ska på harry potter museeumet..ska bli såk kul...mamma och några kommpisar kommer och hämta mig med en husvagn. då ska vi åka till hpmuseeumet och sen på natten ska vi övernatta på kolmård...

Av Ida söderberg freiman - 24 juni 2014 11:11

hejsan hejsan. i lördags så tältadejag, tuva och lindai ett tält. och Markus, Henrik och linn i rtt annat tält.på kvällen typ runt 23.30..satt vi och pratade ideras tält.men sen såg linda en skugga utanför tältet.men vi trodde henne inte.sen kastade ...

Av Ida söderberg freiman - 23 juni 2014 19:27

  hej..det var väldigt längesedan jag la ut ett inlägg men jag ska börja igen. jag har hittat en VÄRLDS BTRA serie som heter pretty little liars.. den är så skjukt bra. min favorit är Emely och Spencer. den kan varalite läskig ibland men det är bara ...

Av Ida söderberg freiman - 30 april 2014 16:02

hej  förlåt att jag inte har gjort ett nytt inlägg på ett tag. eller snarare typ i 4 månader...hehe.. men nu är jag tillbaka..jippie... kanske. aja, idag är det onsdag klockan är 16.10.  vi slutade idag 12.20 för det är ju VALBORGMESSOAFTON. eller ...

sso

Av Ida söderberg freiman - 20 februari 2014 16:31


 

Presentation


hej, och välkommna till min blogg, den kommer att handla om vad jag gör på fritiden och sånt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards